Hemmaplan och topplopp imorgon och jag har en ”klar” att luta mig emot. Det är i V85-6 som jag tror att Wäjersten spårar runt om med 1 Loxahatchee som sett lysande ut på slutet och har nu drömläge för spets och slut. Har svårt se att någon ska plocka ner denna från ledningen och under 50% just nu är riktigt bra på denna spik.
Gör i vanlig ordning andelar åt Bergsåker tillsammans med mina kollegor och vill du lira med oss hittar du våra andelar här.
Lycka till på liret!
//Berglund